الجودة والراحة مضمونة
القائمة
سلة التسوق
لا يوجد منتجات فى سلة التسوق

آشنایی با برند پنتو فورما

- تعليقات (0)
آشنایی با برند پنتو فورما

شرکت تولید کاشی و سرامیک پونتو فورما با هدف ارائه محصولاتی نوین با سطح کیفی فراتر از استانداردهای بین المللی، سال 2021 در بازار کاشی و سرامیک اروپا در شهر مادرید فعالیت خود را آغاز نمود .

برند پنتو فورما با رویکردی نوآورانه و با هدف ارائه بهترین خدمات، محصولات خود را در سایز های 40*40 و 60*120 در کارخانه کاشی و سرامیک گلدیس تولید می نماید و همچنین برای استفاده از قابلیت های مختلف سایر تولیدکنندگان و ارائه ی بهترین خدمات با کارخانه هایی همچون کاشی و سرامیک الوند برای تولید سایز 100*100 و  پارس نیز برای تولید سایز 80*80 همکاری می کند و همواره در تلاش است با ارائه ی کاشی و سرامیک های مخصوص کف و دیوار مدرن با لعاب براق، مات، پولیش و شوگر پولیش در رنگ های پر کاربرد طوسی و بژ مطابق با دیزاین های به روز ایتالیا و اسپانیا، پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. لازم به ذکر است که تمامی کاشی های 40*40 پونتو فورما برای استفاده در فضای بیرونی مناسب می باشند.

 

کاشی و سرامیک پنتو فورما اصول مشتری مداری و ایجاد رابطه ای پایا با خریداران را سرلوحه امور خود قرار داده است و می کوشد تا به بهترین نحو به ارائه محصولاتی مطابق با نیاز متقاضیان و متناسب با جدیدترین طرح های روز دنیا بپردازد. همچنین ایجاد همکاری با بهترین تولید کنندگان داخلی نیز باعث ایجاد بستری مناسب برای رسیدن به اهداف و چشم اندازها می گردد. لازم به ذکر است، رعایت استانداردها، طرح های خلاقانه، کیفیتی قابل توجه و وجود کادری متعهد و مجرب باعث شده است تا شرکت پنتو فرما در بالاترین سطح بازار جهانی قرار بگیرد و محصولاتی متنوع و منحصر به فرد را به مشتریان عزیز ارائه دهد.

تعلیقات (0)
*