الجودة والراحة مضمونة
القائمة
سلة التسوق
لا يوجد منتجات فى سلة التسوق

آشنایی با برند کاریزما

- تعليقات (0)

کاریزما

گروه کاریزما در سال ۱۳۸۹ با دنبال کردن اهدافی معین و تکیه بر سال ها تجربه در تولید و فروش کاشی، سرامیک، ابزار و همچنین با به کارگیری نیرو های جوان، مجرب و تحصیل کرده شروع به فعالیت نموده و در حال حاضر در دو برند کاشی کاریزما و کاشی دیوان اقدام به عرضه محصول سرامیکی و در برند فیکس تایل اقدام به فروش لوازم نصب و ابزار کاشی می کند. کاریزما با تکیه دانش و فناوری مدرن و به روز در دنیا و همچنین ارائه طرح های خاص و خلاقانه در تولید ابزار، جایگاه مناسبی در مدت زمان کوتاه در بازار داخلی کسب کرده و به صورت کاملا حرفه ایی به عنوان اولین تولید کننده ملزومات نصب و ابزار نوین کاشی کاری در ایران شناخته می شود. در بازار گسترده امروز تولید کاشی وسرامیک ایران، کیفیت بالای محصولات نیازمند برنامه ریزی مدون با شرایط استوار و میل به پیشرفت همیشگی است.

برند کاریزما با استفاده از تكنولوژي برتر كشور ايتاليا، توليد محصول نوين و پيشرفته صنعت كاشي ، سراميك و پرسلن، دریافت لوح تقدیر صادر کننده نمونه کشور و استاني در سالهاي 1384 ،1385 ، 1387،1386 و1388 ، دارا بودن گواهینامه ایزو(2000) 9001 ،استقرار فاكتورهاي موثر مديريت استراتژيك و در دستور کار بودن رویکرد تعالی سازمانی (EFQM) و الگوي نظام مديريت يكپارچه (IMS 2008) مصادیقی از تلاش و تعهد مدیریت و کارکنان شرکت در حصول کیفیت ممتاز ، حفظ جايگاه برتر خود در صنعت و برآورده ساختن انتظارات مشتریان می باشند. این شرکت امیدوار است با تولید محصولات خود با درجات بالا و بدون اشکال و طرحهای زیبا رضایت مشتریان خود را کسب کند و رغیب جدی برای محصولات وارداتی باشد.

برند کاشی و سرامیک کاریزما با همکاری چندین کارخانه قدرتمند که تمامی ماشین آلات آنها ایتالیایی می باشند شروع به فعالیت کرده است و این گروه در راستای اهداف ویژه ی خود اقدام به تهیه کاشی و سرامیک بصورت چاپ روتو و دیجیتال در برند کاریزما بصورت ست (کاشی دیوار و سرامیک کف) و طرح های روز دنیا در سایزهای 25*50 ، 25*25 و 30*60 ، 30*30 و 20*60 رکتیفای (بدون بند) نموده است. در آینده نزدیک تولید کاشی در سایزهای مختلف و پرسلن نیز در برنامه خود دارد. تمامی تولیدات کاریزما با بررسی بازار براساس جدسلایق مدرن تولید می گردد و با تولید وارائه طرح های بسیار خاص و خلاقانه جایگاه مناسبی در مدت زمان کوتاه در بازار داخلی پیدا کند.

 اهداف شرکت در دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت بصورت زیر برنامه ریزی شده است:

  •  انتخاب اول مشتريان ايراني
     توسعه و تنوع محصولات
  •  بالا بردن سطح کیفی
  •  دریافت استاندارهای جهانی
  •  حفظ محيط زيست
  •  افزایش فرهنگ مصرف
  •  تلاش مستمر همگام با معیارهای جهانی
  •  افزايش صادرات
  •  افزایش شاخص مشتری مداری
  • امروزه خرید اینترنتی بسیاری از کارها را آسان کرده و به راحتی با صرفه جویی در وقت و هزینه خود و بررسی جامع تر محصولات و مشاهده ی نظرات بی واسطه ی کاربران، انتخاب بهتری داشته باشید. برای خرید دیگر نیاز نیست که بصورت حضوری به فروشگاه ها مراجع نمایید، بتاهوم تمامی محصولات و ابزارآلات ساختمانی مورد نیاز شما را بصورت کاتالوگ تهیه نموده تا بتوانید محصول خودتان را بصورت اینترنتی خریداری کنید. ما همواره در بتاهوم سعی بر آن داشته ایم  که با بررسی کارشناسانه ی محصولات و ارائه ی توضیحات بسیار جامعی، خرید را برای شما عزیزان راحت تر کنیم.
تعلیقات (0)
*
Show