الجودة والراحة مضمونة
القائمة
سلة التسوق
لا يوجد منتجات فى سلة التسوق

مقایسه کاشی استخری سرامیکی و کاشی استخری شیشه‌ای

- تعليقات (0)

کاشی استخری چیست؟

کاشی استخری نوع خاصی از کاشی و سرامیک می‌باشد که برای مقاومت در برابر نور خورشید، تغییرات دما، غوطه ور شدن طولانی مدت در آب و مواد شیمیایی مورد استفاده برای نگه‌داری استخرها، ساخته می‌شود. همانطور که از نام کاشی‌های سرامیک و پرسلان استخری پیداست، این موزاییک‌های استخری در استخرها و محیط‌های مرطوب استفاده می‌شود. بنابراین برای محیط‌هایی که همیشه با آب در تماس اند، باید مصالحی به کار برده شود که استحکام لازم را داشته باشند.

تفاوت اصلی بین کاشی استخری و کاشی معمولی

تفاوت اصلی بین کاشی استخری و کاشی معمولی خانگی دوام آن است، زیرا کاشی‌های داخل ساختمان در برابر آسیب‌هایی که یک موقعیت آبی ممکن است ایجاد کند، مقاومت کمی دارد. کاشی‌های استخری در برابر آب نفوذ ناپذیر هستند و دارای لعاب با کیفیت هستند که از آنها در برابر ترک خوردن، محو شدن رنگ و سایش محافظت می‌کند. این امر همچنین تمیز کردن آنها را آسان می‌کند.

انتخاب نوع مناسب کاشی استخری

چه در حال ساخت یک استخر کاملاً جدید هستید و چه بخواهید به سادگی به استخر موجود خود روح تازه‌ای دهید، انتخاب و خرید کاشی‌های مناسب استخر می‌تواند یک تصمیم قاطع و مهم باشد. نه تنها باید در مورد گزینه کاشی‌کاری برای داخل استخر خود تصمیم بگیرید، بلکه باید عوامل محیطی مانند تغییر آب و هوا، مواد شیمیایی، گرما و سرما و همه عواملی که بر دوام سرامیک استخری تاثیر می‌گذارند را در نظر بگیرید. شما چیزی می‌خواهید که متناسب با بودجه شما باشد، بادوام باشد، به راحتی تمیز شود و البته ظاهری زیبا و عالی داشته باشد. یکی از اولین تصمیماتی که هنگام انتخاب کاشی‌های استخری جدید خود می‌گیرید، قطعا در رابطه با مواد یا متریال به کار برده در سرامیک استخری می‌باشد. کاشی‌های استخر می‌توانند از جنس سرامیک و چینی، شیشه یا سنگ طبیعی باشند که این کاشی‌های استخری تفاوت‌هایی با هم دارند که بر انتخاب شما تاثیر می‌گذارند.

انواع کاشی استخری

کاشی استخری در طیف وسیعی از سبک‌ها و مواد موجود است. متداول‌ترین مواد مورد استفاده برای کاشی استخری، سرامیک و چینی هستند، البته مواد دیگری مانند سنگ، کاشی تراورتن و حتی شیشه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. موزاییک استخری در بسیاری از رنگ‌ها وجود دارند، از جمله رنگ‌های آبی، سبز، سفید و سرمه‌ای که محبوب‌ترین رنگ‌ها به شمار می‌روند اما به طور کلی علاقه‌مندان به کاشی استخری رنگ‌های کم رنگ را برای استفاده در استخر ترجیح می‌دهند. اینکه کدام کاشی برای استخر شما مناسب‌تر است می‌تواند تحت تأثیر عوامل مختلف قرار گیرد. عواملی مانند اندازه، جنس، رنگ، کیفیت، هزینه و ... در انتخاب موزاییک برای استخر شما مهم و موثر می‌باشند.

کاشی استخری سرامیکی

مواد سرامیک و پرسلان به طور سنتی گزینه‌های رایج در کاشی‌های استخر بوده و برای کسانی که بودجه کمی دارند گزینه عالی برای استفاده در استخر هستند. تراکم این کاشی‌‌های استخری بالاست به گونه‌ای که در برابر آب نفوذ ناپذیر و در برابر تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم می‌باشند. جذب آب در سرامیک استخری سرامیکی نزدیک صفر بوده و به دلیل لعاب باکیفیت آن، مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل زیست‌محیطی دارد. بنابراین جایی برای نگرانی درباره شکستن و ترک خوردن این کاشی‌های سرامیکی در استخر وجود ندارد. از دیگر مزایای این کاشی‌ها می‌توان به نصب آسان آن‌ها، استحکام بالا، تنوع طرح و رنگ زیاد و نگهداری و تمیز شدن آسان اشاره کرد. کاشی استخری سرامیکی هم در دیوار و هم کف استخر کاربرد دارد.

خرید کاشی استخری سرامیکی با قیمت مناسب

مزایای کاشی استخری سرامیکی

  • تنوع در کیفیت، رنگ و طرح
  • ضریب جذب آب کمتر از ۰.۵ درصد
  • استحکام و دوام بالا در برابر یخ زدگی
  • ثبات رنگ و کیفیت در مقابل مواد شیمیایی
  • مقاوم در برابر لکه و آلودگی
  • بهداشتی بودن و سهولت و راحتی در نظافت
  • مقاوم در برابر تغیر آب و هوا و نور خورشید
  • ضد لغزش، ضد خش و ضد سایش بودن
  • مقاوم در برابر وزن زیاد و فشار

کاشی استخری شیشه‌ای

به‌طور کلی، کاشی‌های استخری شیشه‌ای به دلیل دقت در فرآیند تولید، امروزه به عنوان یک محصول رده بالا در نظر گرفته می‌شوند. با این حال، به لطف پیشرفت‌های فن‌آوری قابل توجه در تولید و ورود تولید‌کنندگان جدید و مبتکر به بازار کیفیت و ظاهر این کاشی‌ها در حال تغییر است. کاشی‌های شیشه‌ای برای استخرها بسیار محبوب هستند، زیرا هم از نظر بصری جذاب هستند و سطح صاف و صیقلی آن، جابجایی و راه رفتن روی کاشی‌های شیشه‌ای را بسیار خوشایند می‌کند. این کاشی استخری لعاب شیشه‌ای داشته و نسبت به دیگر سرامیک‌ها ظاهری براق‌تر و جذاب‌تر دارد. اکنون می‌توان کاشی‌های استخری شیشه‌ای را با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه‌تری پیدا کرد که باعث شده است ظاهر شیشه‌ای پر زرق و برق محبوبیت بیشتری پیدا کند. این مدل بیشتر برای دیواره‌های استخر به کار گرفته می‌شود.

کاشی استخری و موزاییک استخری سرامیکی با بهترین قیمت

مزایای کاشی استخری شیشه‌ای

امروزه، کاشی‌های موزاییکی استخری شیشه‌ای در پوشش‌ها، بافت‌ها و رنگ‌های متفاوتی ارائه می‌شوند که به دلیل ویژگی‌های زیر یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای استخر در بین مشتریان به شمار می‌رود:

  • کیفیت عالی با قیمت‌های مقرون به صرفه.
  • ظاهر جذاب و براق و سطح صاف و صیقلی
  • رنگ‌های جامع و متنوعی که به طور خاص تمام سلیقه‌ها را برآورده می‌کند.
  • با دوام بالا و نگهداری آسان.
  • خاصیت جذب آب پایین.
  • مقاومت بالایی در برابر کلر، املاح معدنی و مواد شیمیایی دارد.
تعلیقات (0)
*
Show