كيفيت خريد در گرو قيمت و موجودي به روز كالاهاست.
منو
سبد خرید
سبد خرید شما خالی است!

رویه ارسال سفارش

اطلاعات ردیابی سفارش.

 

اگر ردیابی سفارش در دسترس باشد ، می توانید بسته خود را از صفحه سفارشات خود ردیابی کنید. همچنین  اطلاعات و نحوه ی ارسال کالا در حساب کاربری و ایمیل شما ذکر می شود.

 

 

آیا می خواهید یک بسته را ردیابی کنید؟

 

اطلاعات پیگیری و جزئیات سفارشات را ازسفارشات خود بیابید.

مشاوره تحویل

 

ثبت سفارش جدید ، پیگیری سفارشات گذشته ،زمان و نحوه دریافت کالا از مسائل مهمی است که خریدار به آن توجه دارد. 

 

براساس کالاهایی که انتخاب می کنید ، محل تحویل شما ممکن است واجد شرایط تحویل استاندارد باشند. در این حالت تخفیف به صورت خودکار در پرداخت وجه اعمال می شود. برای تخمین تحویل در سفارش خود ، لطفاً ماشین حساب تخمین تحویل ما را در پرداخت بررسی کنید.

 

ما همواره شما را از طریق پیام و ایمیل در جریان ارسال سفارش قرار خواهیم داد. کالای شما توسط یکی از پیک های ما تحویل داده می شود. 

لطفا قبل از تحویل کالا از وجود فضای مناسب و کافی اطمینان حاصل فرمایید. در غیر این صورت ممکن است کالای شما به عنوان کالای " غیر قابل تحویل " بازگردانده شود.

 برای اطمینان از برقرای تماس از طرف کارشناسان ما ، لطفا آدرس تحویل و شماره تماس را با دقت وارد نمایید.

هزینه تحویل

 

هزینه ارسال کالا ، بسته به نحوه حمل و نقل ، مسافت و نوع کالا متفاوت است . برای ایجاد یک فضای تحویل رقابتی ، بیتا کاشانه از نزدیک با حامل های خود همکاری می کند.

 

هزینه ی تحویل بر اساس تعداد کالا ، نوع  کالا ، وزن و حجم کالای های موجود تعیین می شود. همچنین دستورالعمل های اساسی برای تخمین هزینه ی تحویل در زیر برای شما ارایه می شود.

 

هزینه نهایی ارسال کالا با اضافه کردن هزینه "هر واحد محموله " و هزینه " هر مورد " محاسبه می شود. هزینه هر مورد نیز بر اساس تعداد اقلام ، وزن و حجم آنها محاسبه می شود.

 

 هزینه های "هر مورد" که در زیر به عنوان پوند اضافه می شود ، مربوط به وزن واقعی و وزن بعدی می باشد.

در برخی موارد کالاها به عنوان کالای غیرقابل تحویل به ما باز می گردند.

 

زمانی که سفارش شما به عنوان کالای غیرقابل تحویل به ما بازگردانده می شود ، مبلغ پرداختی شما به صورت کامل به حسابتان پرداخت می شود. همچنین امکان ارسال مجدد سفارشاتی که به عنوان غیرقابل تحویل به ما برگردانده می شوند وجود ندارد.

اگر دوباره مایلید که کالای غیرقابل تحویل را دریافت کنید باید مجددا در سایت ، اقدام به ثبت سفارش کنید. همچنین اگر احتمال می دهید که کالای شما مطابق آدرس تحویل داده نشده و بعد از گذشت 4 هفته تاییدیه بازگشت کالا و بازپرداخت آن را دریافت نکردید ، حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

در مورد تاخیر تحویل کالا

 

بیشتر کالا ها به موقع تحویل داده می شوند. اما در برخی موارد ، ممکن است سفارشات پس از تاریخ پیش بینی شده تحویل داده شوند.

دلایل احتمالی تأخیر:

  • آدرس اشتباه
  • عدم وجود آپارتمان ، ساختمان ، طبقه یا شماره واحد
  • شرایط آب و هوایی نامناسب
  • مشکلات گمرک بین المللی

 

اقدامات توصیه شده

  1. آدرس و تاریخ تخمین زده شده را تأیید کنید.
  2. 36 ساعت صبر کنید.
  3. بعد از 36 ساعت کارشناسان ما پاسخگو خواهند بود. 
.