کالا را چطور ارسال کنید؟
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان خدمات مشتریان تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با بخش خدمات مشتریان بیتا کاشانه جداً خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
- برای اطلاع از نحوهی ارسال حتما با بخش خدمات مشتریان بیتا کاشانه تماس بگیرید.
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
- با شماره تلفن 88611023 بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید
- در خواست خود را در قسمت گفتگوی آنلاین به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود بیان کنید
روند رسیدگی به درخواست مشتری
کارشناسان فنی و خدمات پس از فروش بیتا کاشانه ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی و در صورت تایید ایراد وجه به حساب شما مرجوع شده و در صورت عدم تایید، کالا به شما بازگردانده می شود.