كيفيت خريد در گرو قيمت و موجودي به روز كالاهاست.
منو
سبد خرید
سبد خرید شما خالی است!

پاسخ به پرسش‌های متداول

Q: آیا موجودی و قیمت کالا ها در سایت بتاهوم به روز است؟

بله، موجودی و قیمت تمامی کالاها به روز می باشد. به راحتی می توانید در کنار هر کالا، موجودی و قیمت آن را مشاهده نمایید. با وجود حجم بالای سفارشات و تنوع محصول ها در سایت، موجودی و قیمت ها در لحظه به روزرسانی می شوند.

Q: آیا امکان تخفیف روی قیمت های سایت وجود دارد؟

می توانید با مراجعه به صفحه ی اصلی وب سایت بتاهوم، بر روی گزینه ی تخفیف در نوار بالای صفحه کلیک کرده و محصولات تخفیف دار را مشاهده کنید. همچنین با عضویت در خبرنامه بتاهوم، از تخفیف ها مطلع شوید.

Q: آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بله، برای خرید حضوری می توانید به آدرس درج شده در قسمت تماس با ما، در وبسایت بتاهوم مراجعه فرمایید. لازم به ذکر است خرید آنلاین مزایای فوق العاده ای مانند صرفه جویی در وقت و هزینه دارد. ما در بتاهوم برای خرید آسان شما عزیزان، تمامی توضیحات و عکس های محصولات را بر روی سایت قرار داده ایم.

Q: آیا امکان رویت کالا قبل از خرید وجود دارد؟

بله، در صورت تمایل به رویت کالا به نشانی درج شده در وبسایت مراجعه نمایید.

Q: آیا می توانم کالا را درب شرکت تحویل بگیرم؟

بله، در صورت تمایل می توانید به نشانی شرکت مراجعه فرمایید اما با نظر به اینکه هدف از ایجاد فروشگاه های آنلاین، عدم مراجعه حضوری و خرید راحت شما عزیزان می باشد؛ بهتر است به صورت غیر حضوری سفارشات خود را ثبت نمایید و در صورت ایجاد سوال و یا بروز مشکل با پشتیبان ها تماس حاصل فرمایید.

Q: آیا امکان دریافت پیش فاکتور وجود دارد؟

بله، پس از ثبت اولیه ی سفارش، پیش فاکتور خرید شما، به آدرس ایمیلی که در وبسایت درج نمودید، ارسال می شود.

Q: آیا برای خرید از بتاهوم، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر، در صورت عدم تمایل به عضویت، می توانید به صورت کاربر مهمان پرداخت نهایی خرید را انجام دهید.

Q: آیا می‌توانم برای شخص دیگری از بتاهوم خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟

بله، با ذکر این مطلب در هنگام خرید به کارشناسان، می توانید کالا را برای  شخص مورد نظر شما ارسال کنیم.

Q: چگونه می‌‏توانم از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، مطلع شوم؟

پس از ثبت سفارش، همکاران ما از بخش پشتیبانی با شما تماس برقرار می کنند و زمان دقیق و نحوه ی ارسال را با شما در میان می گذارند.

Q: می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، افرادی که هر دلیلی دسترسی به اینترنت نداشته یا ثبت سفارش به صورت اینترنتی برای آنها سخت می باشد، می توانند بصورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمایند. اما به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش احتمال بروز خطا در ثبت سفارش، بهتر است مشتریان محترم ‏سفارشات خود را بصورت اینترنتی شخصاً ثبت نمایند.

Q: برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

بله، در صورتی که اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نبود ، کارشناسان بتاهوم تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در اختیار شما قرار دهند.

Q: ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

بله، در برخی موارد هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نمی گردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیفتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.

Q: آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

خیر، برای جلوگیری از بروز مشکل، خرید با چک و سفته امکان پذیر نمی باشد.

Q: آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت بتاهوم امن است؟

بله، شما هنگام پرداخت اینترنتی مبلغ، به درگاه امن بانک ملت وارد می شوید و از این طریق وجه خود را پرداخت می نمایید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی به دلیل استفاده از پروتکل امن https ، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

Q: چگونه می توانم از هزینه ارسال کالا به شهر خود مطلع گردم؟

پس از ثبت سفارش در بتاهوم کارشناسان ما با شما تماس برقرار می کنند و روش های ارسال و هزینه مرتبط با هر کدام از آنها را با شما در میان می گذارند. این هزینه ها بر اساس روش ارسال انتخابی، حجم و وزن کالا و مسافت تا شهر مقصد، متغیر می باشد.