كيفيت خريد در گرو قيمت و موجودي به روز كالاهاست.
منو
سبد خرید
سبد خرید شما خالی است!

رویه‌های بازگرداندن کالا

ضمانت بازگشت کالا:

کسب حداکثر رضایت مندی مشتریان در فرایند خرید از مهم‌ترین مسائل برای بیتا کاشانه بوده‌است. در این راستا همواره می‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست خریداران برسد. در صورتی که پس از دریافت کالا، سفارش دریافتی دارای ایراد یا اشکالی باشد( مانند مغایرت کالای دریافتی با کالای سفارش داده شده) می توانید از خدمات ۷ روز ضمانت برگشت کالا طبق مقررات زیر استفاده نمایید : ( توجه داشته باشید هرگونه استفاده از کالا شرایط ۷ روز ضمانت برگشت را لغو می کند. )

آیا می خواهید کالای خود را بازگردانید؟

جزئیات سفارش خود را از قسمت سفارشات پیدا کنید.

استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

  • اشکال ، ایراد فنی یا مغایرت , باید حداکثر طی ۲۴ ساعت به بخش خدمات مشتریان اطلاع داده شود
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات کاملا سالم باشند
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به بیتا کاشانه بازگردانده شود
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی نادرست را شامل نمی‌شود.
  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد
  • اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد
  • اگر در اثر حمل و نقل ، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
  • ضمانت کالا، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده‌است

کالایی که کارت ضمانت، بر چسب هولوگرام یا شماره سریال آن مخدوش شده و یا با شماره سریال کالا مطابقت نداشته باشد ، شامل ضمانت بازگشت نمی‌باشد.

کالا را چطور ارسال کنید؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان خدمات مشتریان تماس بگیرید.

  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با بخش خدمات مشتریان بیتا کاشانه جداً خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  • برای اطلاع از نحوه‌ی ارسال حتما با بخش خدمات مشتریان بیتا کاشانه تماس بگیرید.

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

  • با شماره تلفن 88611023 بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید
  • در خواست خود را در قسمت گفتگوی آنلاین به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود بیان کنید

روند رسیدگی به درخواست مشتری

کارشناسان فنی و خدمات پس از فروش بیتا کاشانه ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی و در صورت تایید ایراد وجه به حساب شما مرجوع شده و در صورت عدم تایید، کالا به شما بازگردانده می شود.

Show