الجودة والراحة مضمونة
القائمة
سلة التسوق
لا يوجد منتجات فى سلة التسوق

چگونه حمام کوچک خود را بزرگتر نشان دهیم؟

- تعليقات (0)

بسیاری از ما رویای داشتن یک حمام بزرگ و جادار، با حمام و دوش مجزا، دو سینک و شاید حتی یک نشیمنگاه  راحت برای استراحت در محیط حمام داریم. با این حال می‌دانیم که این ممکن است برای افراد عادی امروزی واقع بینانه نباشد. بنابراین ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا با بکارگیری تکنیک‌های مختلف از پتانسیل کامل حمام خود استفاده کنید تا ظاهری بزرگ‌تر به آن ببخشید. با انتخاب دقیق رنگ و تمرکز بر وسایل ضروری، می‌توانید از نکات ما استفاده کنید تا حمام خود را دو برابر اندازه نشان دهید.

 

از یک مجموعه روکابینتی دیواری و نیم‌کابین استفاده کنید

در فضای تنگ حمام، حفظ تعادل بین نیاز به ذخیره سازی وسایل ضروری و همچنین تمایل به فضای بیشتر برای تحرک، می‌تواند بسیار ماهرانه باشد. یک واحد روکابینتی دیواری گزینه مناسبی است زیرا که فضای ذخیره‌سازی زیادی برای وسایل ضروری روزانه در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین دیدن کف زیر آن باعث می‌شود فضا کمی بازتر احساس شود. با این حال، افرادی که مایلند در استفاده از فضای حمام صرفه‌جویی کنند، اغلب به سراغ روشویی دیواری می‌روند، این بدان معناست که اگر شما سعی در صرفه جویی در فضا دارید، این روشویی‌ها یک قطعه محبوب در حمام‌های امروزی هستند. روشویی روکابینتی مروارید علاوه بر زیبایی و مدیریت ویژه فضای سرویس بهداشتی و حمام، برای فضایی مدرن انتخابی بی‌نظیر می‌باشد. نیم‌کابین مخصوص روشویی‌ها که از متریال مرغوب ساخته شده، گزینه مناسبی برای استفاده در سرویس بهداشتی شما می‌باشد.

 

از توالت فرنگی دیواری استفاده کنید

انتخاب توالت مناسب برای حمام می‌تواند تصمیم بزرگی برای طراحی باشد. توالت دیواری مروارید می‌تواند یک افزودنی عالی و مدرن برای هر سرویس بهداشتی باشد. همانطور که از نام آن پیداست کاسه توالت از دیوار آویزان می‌شود و می‌تواند یک ظاهر خیره کننده برای هر حمام مدرنی ایجاد کند. توالت فرنگی دیواری مروارید از مزایای زیادی برخوردار است. این توالت فرنگی به راحتی قابل تمیز شدن می‌باشد. در واقع توالت دیواری سیستمی است که در آن کاسه توالت مستقیما روی دیوار نصب می‌شود در حالی که مخزن آن در داخل دیوار نصب می‌گردد. این امر سبب می‌شود که توالت دیواری مروارید فضای کمتری را اشغال کند که این یک مزیت عالی برای توالت‌های فرنگی به شمار می‌آید.

 

کاهش استفاده از لوازم تزئینی

لوازم تزئینی مانند آثار هنری، گیاهان و فرش‌های کوچک سرگرم کننده هستند و می‌توانند به یک حمام کوچک احساس گرما و جذابیت بدهند. در عین حال آنها می‌توانند به درهم ریختگی جدی در سرویس بهداشتی منجر شوند. بنابراین برای داشتن فضایی مرتب در حمام، استفاده از لوازم تزئینی را به حداقل برسانید.

 

یک آینه بزرگتر نصب کنید

آینه‌ها نه تنها احساس بزرگ بودن فضا را در حمام به فرد القا می‌کنند، بلکه نور بیشتری را به اتاق بازتاب می‌کنند. با فرض اینکه حمام شما از قبل آینه دارد، حتما باید نسبت به تغییر اندازه آن اقدام کنید.

 

افزایش نور طبیعی

نورپردازی خوب برای بزرگ و باز به نظر رسیدن هر فضایی مهم است. این موضوع در حمام‌ها که اغلب نور طبیعی زیادی در آن‌ها تابش ندارد، اهمیت ویژه‌ای دارد. علاوه بر این، داشتن نور مناسب در حمام بسیار مهم است تا بتوانید به راحتی اصلاح کنید و آرایش کنید. در رختکن یا حمام کوچکی که نمی‌توانید نقاط الکتریکی جدیدی برای چراغ‌های بیشتر اضافه کنید، سعی کنید نور سقف فعلی‌تان را به چراغی با چندین لامپ تغییر دهید، این باعث می‌شود نور در چندین جهت تابش کند.

تعلیقات (0)
*
Show