Betahome stock and prices are live and up to date. Shop with confidence.
Menu
Shopping cart
You have no items in your shopping cart.

آشنایی با کاشی و سرامیک آرتما

- Comments (0)

درباره آرتما

شرکت آرتما به پشتوانه ۱۰ سال تجربه خود در صنعت سرامیک و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از مواد اولیه با کیفیت و متخصصین مجرب به تولید موزاییک های پرسلانی لعابدار می پردازد.خطوط تولید این شرکت در مجاورت شرکت گلدیس قرار گرفته و با بهره گیری از خدمات فنی و مهندسی آن شرکت اقدام به تولید این محصولات می نماید.شرکت آرتما با شخصیت حقوقی مستقل و با مالکیت مشترک شرکت گلدیس کاشی احداث و به بهره برداری رسید. تیم مدیریت و راهبری این مجموعه به صورت مستقل از تیم مدیریت گلدیس کاشی عمل خواهد نمود.
شرکت آرتما با هدف کسب رهبری بازار به ارائه محصولات با کیفیت و خدمات تخصصی و ایجاد تمایز در نحوه عرضه این نوع محصولات اقدام می نماید. شرکت آرتما به عنوان عضو گروه صنعتی گلدیس کاشی با هدف تولید و تامین محصولات تخصصی استخر در سال ۱۳۹۵ پایه گذاری گردید. ماموریت آرتما نوآوری در ارائه طیف گسترده ای از محصولات که در جهت کسب هدف رهبری بازار  و در جهت برآورده نمودن انتظارات مشتریان بصورت مستمر از جمله ابزار توسعه پایدار است؛ می باشد. در این راستا ارتباط تنگاتنگ با تامین کنندگان و تولید کنندگان داخلی و خارجی و همچنین حضور پیوسته در کنار مشتریان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

معرفی و عرضه محصولات جدید توسط سیستم یکپارچه و اثربخشی در کوتاه ترین زمان ممکن تاثیرگذاری متناسب با برنامه های از پیش تعیین شده خواهد داشت. بهره برداری از آخرین دستاورد های صنعتی جهت نوآوری در محصولات و خدمات یک امر بسیار مهم خواهد بود. کیفیت در مجموعه آرتما زمانی نتیجه بخش خواهد بود که از نگاه مصرف کننده در تمام آیتم های زیر، آرتما اولین انتخاب مشتریان باشد:قیمت/ قابلیت دسترسی/ کیفیت خدمات/ دارا بودن استاندارد های بین المللی/ برتری ظاهری، انطباق با هنر و طبیعت/ قابلیت نگهداری و طول عمر/ اعتبار برند.خط مشی سازمان تامین تمام نیازهای تخصصی اجرای پروژه استخرهای مسکونی، ورزشی ، تجاری و تفریحی با بالا ترین کیفیت و کمترین قیمت جهت ایجاد فضاهایی زیبا، ایمن و کاملا بهداشتی با طول عمر بالا و حضور در بازارهای داخلی و صادراتی برای تبدیل شدن به برند منتخب می باشد.

اهداف آرتما

  • رهبری بازار ( تبدیل شدن به برند منتخب مصرف کنندگان در بازار موزائیک های استخری)
  • رشد سهم بازار در بازار های هدف
  • توسعه سهم صادرات از کل فروش
  • کسب سهم بیشتر از هزینه های اجرای پروژه های استخری با توسعه رنج محصولات ارائه شده و خدمات مورد نیاز مشتریان
  • رشد پایدار:استقرار سیستم های مورد نیاز جهت ارتقا پایدار فرآیندها با بهره گیری از اخرین دستاورد های تکنولوژی و دانش فنی روز و ایجاد وجه تمایز.
  • تامین تخصصی نیازهای پروژه های استخر

محصولات تولیدی

  • موزاییک های پرسلانی ( ۲.۵*۲.۵ – ۶ گوش – ۵ *۵ – ۱۰*۱۰ – ۵*۱۰ – ۲.۵*۵ – ۱۲.۵*۲۵)
  • سرامیک های پرسلانی (۲۰*۲۰- ۳۰*۳۰)
  • تابلو های تزیینی سرامیکی
  • کاشی های Anti Slip
  • کاشی بر جسته

محصولات تامینی

  • محصولات شیمیایی ساختمان (چسب کاشی کاری، مواد بندکشی، مواد آب بندی و عایق کاری و…)
  • قطعات ویژه استخری
  • پوشش های کانال
  • راه آب
  • اکسسوری و ادوات جانبی
  • افزودنی ها و مواد شستشو
Comments (0)
*