Betahome stock and prices are live and up to date. Shop with confidence.
Menu
Shopping cart
You have no items in your shopping cart.

آشنایی با برند ابزارآلات دکور

- Comments (0)
آشنایی با برند ابزارآلات دکور

 برند  "دکور" در سال 1964  توسط برادران احمد و دیلاور هاسدمیر به پیشنهاد دوستان ، در رابطه با ابزار آلاتی که برای استفاده شخصی طراحی کرده بودند، تاسیس شد. او که از کایسری به استانبول آمده بود ، ابتدا در سنین کم، کار خود را به عنوان رنگ آمیز آغاز کرد . سپس در نیمه دوم قرن 20 ساخت ابزارآلات را در مغازه کوچکی ، در زیرزمین یک آپارتمان تجاری-مسکونی آغاز کرد، پس از سختی بسیار و پایداری، به عنوان یک شرکت یکپارچه با نام HASSAN وارد قرن 21 شد. شرکتHASSAN ، با متراژ 2100 متر مربع و با بیش از 400 محصول، 80 درصد نیاز بازار داخلی را تامین می کرد، که به لطف شیوه های موفقیت آمیز تجاری خود ، نه تنها در محدوده ملی ، بلکه با صادراتی که به 60 کشور در 4 قاره داشت در بازار بین المللی نیز محبوب شد.

دیدگاه

بر اساس فلسفه مدیریت کیفیت جامع ، برای حفظ موقعیت پیشرو خود در بخش ابزار آلات ساختمانی، با افزایش ظرفیت تولید، انتظارات مشتری را در بالاترین سطح برآورده کرده و از تولید کنندگان پیشرو در ساخت ابزار آلات در جهان است.

ماموریت

ابزارالات کارآمد ، محافظت از محیط زیست و مردم ، تولید با کیفیت ترین محصولات با کمترین هزینه ، ایجاد نوآوری ها و تحولات ، برآورده سازی انتظارات مشتریان و کارمندان ، تبدیل شدن به یک شرکت جهانی که به اقتصاد ملی و آگاهی از محیط زیست کمک می کند.

طراحی

بیشتر محصولات ، در دفتر طراحی مرکز تحقیق و توسعه دکور طراحی و ساخته می شوند.

فعالیت های تحقیق و توسعه

تحقیق و توسعه ی دکور هر ساله به کارهای خود اهمیت بیشتری می دهند و متعهد می شوند بهترین خدمات و جدیدترین فناوری را با مناسب ترین قیمت  ارائه دهند.

اهمیت فناوری

به طور مداوم محصولات در کارخانه دکور با آخرین فن آوری تولید می شوند و توسط سخت ترین سیستم کنترل کیفیت به شما تحویل داده می شوند.

اهداف کیفی

اهداف كیفیت شرکت ابزارآلات دکور تعیین و تجزیه و تحلیل خواسته ها و انتظارات مشتری به مناسب ترین روش برای افزایش رضایت مشتری و تحقق بخشیدن به خواسته های كیفی.

حصول اطمینان از کارآمدی سیستم مدیریت کیفیت و پیشرفت های بی وقفه.

مطابقت با استانداردهای ملی و جهانی.

توسعه کیفیت محصولات.

رضایت کارمندان.

اصول کیفیت

کارخانه دکور نیازها ، انتظارات و مزایای مشتریان خود را به عنوان معیارهای اصلی کارهای خود در نظر می گیریند.

مفهوم کیفیت را به عنوان کلی و فلسفه توسعه غیرمستقیم اتخاذ می کنند.

به طور مداوم کارکنان خود را آموزش می دهند تا رضایت مشتریان را در بالاترین سطح حفظ کند.

سیاست کیفیت

هدف اصلی سازمان دکور ، که در زمینه ابزار آلات ساختمانی فعالیت می کند، کمک به اقتصاد ملی، حفاظت از محیط زیست ، انجام مسئولیت های خود در قبال جامعه و کارکنان آن ، حفظ انتظارات مشتری در بالاترین سطح و افزایش. رضایت مشتری.

Comments (0)
*
Show