Betahome stock and prices are live and up to date. Shop with confidence.
Menu
Shopping cart
You have no items in your shopping cart.

استفاده از رنگ سال 2022 در صنعت مد و دکوراسیون

- Comments (0)

رنگ سال 2022، very peri در صنعت مد و دکوراسیون داخلی

در آستانه ی شروع سال 2022 ، شرکت پنتون رنگ سال را اعلام کرد. در مقاله های قبلی به نحوه ی انتخاب رنگ سال توسط پنتون پرداخته ایم. در این مقاله  قصد داریم رنگ امسال را به شما معرفی کنیم. اگر از عاشقان مد و فشن هستید و دوست دارید همگام با ترند سال عمل کنید؛ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

Very peri؛ رنگ سال ۲۰۲۲

پنتون با انتخاب رنگ زرد و خاکستری در سال گذشته کوشید تا امید و نشاط را به مردم دنیا بازگرداند و با استفاده از رنگ مناسب از فشار روحی سخت و همه گیر ویروس کرونا بکاهد. رنگ سال 1401 با وسواس ویژه و صرف زمان زیاد توسط پنتون انتخاب شد. رنگ بنفش علاوه بر شکوفایی خلاقیت افراد به ایجاد آرامش جهانی کمک می کند و یادآور اعتماد است. رنگ خاص  very peri از طیف رنگی بنفش به دلیل القای شادابی، پویایی، خلاقیت و جذابیت از جذاب ترین انتخاب های پنتون محسوب می شود. مدیر اجرایی شرکت پنتون در این زمینه می‌گوید: «دنیا در حال تغییر است و ما هم به رنگ‌ تازه‌ای نیاز داریم که حس آرامش و اعتماد را در افراد زنده کند.»

 

سال 2022؛ رنگ جدید

هرچند ممکن است رنگ های مشابه به رنگ very peri را مشاهده کرده باشید اما نکته ی جالب توجه رنگ امسال این است که شرکت پنتون بعد از گذشت بیست و دو سال، رنگ جدیدی را برای معرفی و ارائه به بازار خلق می کند؛ که این اتفاقی جدید و خاص در دنیای مد و دکوراسیون به حساب می آید. 

 

علت انتخاب این رنگ خاص از تنالیته ی بنفش

با توجه به توضیحات درج شده در وبسایت پنتون، رنگ امسال به عنوان یک تغییر و مرحله ای برای عبور از پاندمی کرونا همچنین شروع مجدد زندگی نرمال  و اتمام قرنطینه در نظر گرفته شده است. حالا که مردم زندگی تازه ای را بعد از پشت سر گذاشتن دو سال پیاپی ایزوله بودن شروع می کنند، شرکت پنتون هم دست به کار شده است. 

در دوره ی کرونا که دنیای دیجیتال و زندگی واقعی با هم عجین شدند، این رنگ با ترکیب خاصش به آنچه ما طی این دوره تجربه کردیم شباهت بسیاری دارد. از طرفی رنگ «PANTONE 17-3938 Very Peri» به دلیل  کارآمدی در دنیای دیجیتال و ایجاد حال و هوای مدرن در زندگی، مورد توجه قرار گرفته و می تواند پلی میان دنیای واقعی و عصر دیجیتال باشد.

 

ترکیب رنگی بنفش وری پری (Very Peri)

رنگ وری پری از این جهت که در نگاه اول بسیار به آبی شباهت دارد مورد توجه علاقه مندان این رنگ قرار گرفته است. آبی موجود در این رنگ حس آرامش را القا می کند اما با توجه به اینکه میزان کمی هم رنگ قرمز در ترکیبات آن استفاده شده، در کنار آرامش، حس پویایی و حرکت را در بیننده ایجاد می کند و همچنین خلاقیت مخاطب را بر می انگیزد. معاون رنگ شرکت پنتون، لوسی پرسمن معتقد است ساخت رنگ جدید پس از مدت ها نوید بخش تغییراتی است که در سال 2022 پیش رو داریم.

 

رنگ سال ۲۰۲۲ را چطور ست کنیم؟

ست کردن بنفش PANTONE 17-3938 Very Peri به دلیل تازگی، کمی چالش برانگیز است. به همین دلیل شرکت پنتون چهار پالت رنگی برای حفظ تعادل رنگ های سرد و گرم در منزل یا استایل شما معرفی کرده که کار همه را راحت تر می کند. همچنین استفاده از رنگ های مکمل که اغلب گرم و چشم نواز هستند باعث می شوند این رنگ جدید بیشترین جلوه را داشته باشد.

 

رنگ سال ۲۰۲۲ پنتون برای دکوراسیون منزل

بی شک طراحان دکوراسیون داخلی بی صبرانه منتظر استفاده از رنگ وری پری در طراحی های خود می باشند. این رنگ در عین آرامش، به خانه ی شما سرزندگی و پویایی می بخشد. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به دنبال ایده های جسورانه ی خلاق و تازه می باشید، حتما به استفاده از این رنگ فکر کنید؛ به‌خصوص که شرکت پانتون روی این مورد تاکید داشته که رنگ سال ۱۴۰۱، برای انواع بافت‌ها و جنس‌های مختلف مناسب است و می‌توان از این ترکیب برای دیوار، انواع پارچه، مبلمان و… استفاده کرد. همچنین استفاده ی تک عنصری از بنفش وری پری در دکوراسیون داخلی به دلیل جذابیتی که دارد می‌تواند به خانه‌‌ی شما جلوه‌ی تازه‌ای بدهد. به معنای دیگر، این رنگ آن‌قدر چشمگیر است که یک عنصر کوچک از آن، می تواند تغییری بزرگ ایجاد کند و لازم نیست تمام اِلمان‌ها و اجزای دکوراسیون منزل خود را با آن تطبیق دهید؛ البته این موضوع تا حد زیادی به رنگ و تِم دکوراسیون فعلی منزل شما نیز بستگی دارد.

Comments (0)
*
Show