Betahome stock and prices are live and up to date. Shop with confidence.
Menu
Shopping cart
You have no items in your shopping cart.

چرا پرسلان سنگی برای استخر انتخاب مناسب تری است؟

- Comments (0)
چرا پرسلان سنگی برای استخر انتخاب مناسب تری است؟

چرا پرسلان سنگی برای استخر انتخاب مناسب تری است؟

 

زیرا ایمن ترین، مقاوم ترین و بهداشتی ترین ماده است. مهمترین دلیل برتری آن است که تنوعی بی نظیر دارد. پس گزینه های بیشتری را برای شخصی سازی و طراحی منحصر به فرد استخر به شما ارائه می دهد. در ادامه ی مطلب همه مزایای آن را یکی یکی بررسی می کنیم.

 

  1.       سبک شخصی

پرسلان با بیش از 30 رنگ و بافت ، قدرت تخیل شما را بیدار می کند. مهم نیست چه سبکی را انتخاب کنید. خواه بومی فکر کنید یا جهانی، سنتی یا مدیترانه ای، مدرن یا کلاسیک... هیچ محدودیتی وجود ندارد. هرآنچه که فکرش را بکنید موجود است .

 

  1.       ایجاد ریتم وهماهنگی زیبایی شناسانه

ایده ی خوبی است که هارمونی منتخب را در همه ی فضای بیرونی به کار ببرید. می توانید با استفاده از ظروف سفالی سبک زیبایی خلق کنید.با حفظ این هارمونی نه تنها در اطراف استخر، بلکه کل منطقه ، فضای شما بی نظیر و فراموش نشدنی می شود.

 

  1.       مقاوم ترین ماده است

پرسلان سنگی نه تنها خاصیت خود را از دست نمی دهد بلکه بهترین هم پیمان آب و رطوبت است. بدون تغییر شکل، رنگ یا شکستن در برابر هوا، تغییرات شدید دما و یخ زدگی مقاوم است. به محض نصب بدون کوچکترین دردسر فقط از آن لذت می برید.

 

  1. خیلی تمیز است

در واقع، از آنجا که به سختی لک می شود، به حداقل تلاش برای نگهداری و تمیز کردن نیاز دارد.

 

  1.       کف ضد لغزش = ایمنی بالا

استفاده از پرسلان ضروری است زیرا با جلوگیری از لیز خوردن ایمنی شما و خانوادتان را افزایش می دهد. پرسلان ضد لغزش در تمام رنگ ها موجود است. تمیز کردن آن بسیار آسان است و خاصیت ضد لغزش آن با گذر زمان از بین نمی رود.

 

لازم به ذکر است با چنین عمر و دوام طویلی، آسیب رساندن به محیط زیست و هزینه ی تعمیرات را به حداقل می رساند و مهمترین نکته آن است که با سنگ و پرسلان استخر شما، همیشه مانند روز اول زیبا به نظر می رسد.

حالا وقت آن رسیده که قوه ی تخیلت را آزاد کنی.

استخر همیشه رویایی شگفت انگیز است. هنوز رویای آن را در سر داری؟

Comments (0)
*
Show